wietlica

Świetlica szkolna pełni opiekę nad uczniami

od poniedziałku do piątku

w godzinach 700 – 1630.

Wychowawcami świetlicy szkolnej są:

 mgr Katarzyna Kijas, mgr Barbara Jabłońska, mgr Małgorzata Nowak, mgr Anita Słubik, mgr Anna Sporek, mgr Edyta Walentek, mgr Tomasz Kupczyk

 

Dzieci w wieku szkolnym potrafią obserwować otaczający świat i swoje wrażenia przedstawić w pracach plastycznych. Dlatego zachęcamy dzieci z naszej szkoły do brania udziału w konkursach
Jury konkursu stanęło przed trudnym zadaniem wybrania tej najładniejszej pracy.

W celu zrealizowania zadań planu opiekuńczo-wychowawczego dokładamy starań w organizacji pomocy w nauce dla chętnych i potrzebujących uczniów. Zajęcia organizowane w świetlicy są ciekawym urozmaiceniem, wspomagają rozwój dzieci skłaniając je do twórczego myślenia i rozwijania własnych zainteresowań.

ZASADY ZACHOWANIA SIĘ UCZNIÓW W ŚWIETLICY SZKOLNEJ – KONTRAKT

A – aktywnie uczestniczę w zajęciach organizowanych w świetlicy (zależnie od swoich zainteresowań i uzdolnień).
B – bieganie w świetlicy jest zabronione!
C – czystość otoczenia to moja zasługa.
D – dyżury w świetlicy i na stołówce szkolnej wykonuję wzorowo.
E – elementarna nasza zasada to: cisza i spokój.
F – fajna zabawa daje mi dużo radości.

 

 

PONIEDZIAŁEK

WTOREK

ŚRODA

CZWARTEK

PIĄTEK

7   - 9

Zabawy według indywidualnych preferencji i zainteresowań.

Zajęcia relaksacyjne

o charakterze wyciszającym.

Zabawy według indywidualnych preferencji i zainteresowań.

Zajęcia rozwijające koncentracje.

Zajęcia relaksacyjne

o charakterze wyciszającym.

9 - 11

Zajęcia opiekuńcze.

Zajęcia opiekuńcze.

Zajęcia opiekuńcze.

Zajęcia opiekuńcze.

Zajęcia opiekuńcze.

11 - 12

Pomoc w odrabianiu zadań domowych.

Pomoc w odrabianiu zadań domowych.

Pomoc w odrabianiu zadań domowych.

Pomoc w odrabianiu zadań domowych.

Pomoc w odrabianiu zadań domowych.

12 - 13

Pomoc w odrabianiu zadań domowych.

Zabawy ćwiczące sprawność manualną.

Pomoc w odrabianiu zadań domowych.

Ćwiczenia i zabawy rozwijające mowę

i myślenie , orientację zmysłową , przestrzenną

i kierunkową.

Pomoc w odrabianiu zadań domowych.

Czytanie literatury dziecięcej.

Pomoc w odrabianiu zadań domowych.

Ćwiczenia i zabawy rozwijające mowę

i myślenie , orientację zmysłową , przestrzenną

i kierunkową.

Pomoc w odrabianiu zadań domowych.

Zajęcia rozwijając koncentracje.

13 – 14

Zajęcia plastyczne.

Ćwiczenia i zabawy rozwijające mowę

i myślenie , orientację zmysłową, przestrzenną

i kierunkową.

Zajęcia techniczne (kulinarne, techniczne).

Zabawy ćwiczące sprawność manualną.

Zajęcia rytmiczne i plastyczne.

Zajęcia sportowo – rekreacyjne.

Zajęcia plastyczne (origami).

Mówię poprawnie – ćwiczenia dykcji oraz wyrazistej

i poprawnej polszczyzny.

14 – 15

Zajęcia wyrównawcze

z języka polskiego.

Teatrzyk kukiełkowy.

Zajęcia sportowo – rekreacyjne.

Zajęcia rytmiczne i plastyczne.

Zajęcia plastyczne, techniczne.

Zajęcia kulinarne.

15 - 16

Zajęcia relaksacyjne

o charakterze wyciszającym.

Zabawy ze śpiewem.

Programy i filmy edukacyjne.

Ortografia na wesoło – utrwalanie zasad ortografii.

Zabawy ze śpiewem.

Programy i filmy edukacyjne.

Zabawy według indywidualnych preferencji i zainteresowań.

 

 

 



 

W roku szkolnym 2009/ 2010

Zajęcia sekcji tenisa stołowego odbywały się w świetlicy szkolnej, raz w tygodniu w czwartki od 13.30 do 14.15. Na zajęcia systematycznie uczęszczało 10 uczniów.

DZIAŁALNOŚĆ SEKCJI TENISA STOŁOWEGO: